To je takový mikrosvět sám o sobě, kde neplatí takové ty civilní vztahy, tak jako my je známe, třeba se to vyznačuje tím, že se všichni navzájem běžně líbají a objímají a já nevím co všecko dalšího. Panuje tam dril, sbormistr proto, aby vydobyl co největší výkon z těch sboristů, tak používá prostředků, které jsou často jaksi (hledá slovo a reportér mu napoví: nestandardní) nestandardní, děkuji, že se křičí, nadává, potom zase se pláče a už se nenadává, a jestliže to ten sbormistr dělá šikovně, no tak pochopitelně ten výkon toho sboru je odpovídající, je brilantní. To jsou prostředky, které se používají po celém světě.
J. Srstka, bývalý ředitel Národního divadla v relaci Na vlastní oči, Nova 7/12 2004
Odkudpak začít? Od Adama?
Od kupce Sáma? Činů jeho?
Či od něčeho líbezného
Libuše která jako máma
Bdí nad osudy otčiny?
Ať tak či tak zpívejte s náma
Zpívejte pražské Bambini
Cesty jak na E samá jáma
Číhající na pocestného
A hrozící mu, že ho že ho...
Kdo není zrovna dalajláma
Neví dne ani hodiny
Nepotká vraha Kolínského?
Zpívejte pražské Bambini
Ať je to pravda nebo fáma
Znamení nebe nebo čeho
Signál něčeho zlověstného
Hrůza je tady doma A má
Každá doba své zločiny
V těch dnešních prý nic až tak zlého
Zpívejte pražské Bambini
Má každá doba podle všeho
Své vlastní pravé hrdiny
My tu teď máme Kulínského
- Kulínský pražské Bambini
Autor: Jan Alchymista
[ PŘEDCHOZÍ ČLÁNEK | NÁSLEDUJÍCÍ ČLÁNEK | NÁVRAT NA OBSAH | FORMÁTUJ PRO TISK ] |