Padají nejen rekordy

   Jen co v únoru podle našich médií údajně nejen bulvárních, kde už jsou rozhovory jen exkluzivní, cenové hranice jen magické, zákroky jen okamžité a všecko až do příštího vydání nejvyšší, nejnižší a nejhorší či nejlepší, nic mezi tím, zkrátka jen co v únoru popadaly teplotní rekordy jeden za druhým, v březnu, ačkoli bylo jen pár dní mírně teplejších, než bývá v předjaří a na počátku jara, teplotní rekordy, pro změnu ovšem opačné, zase padaly, a to vše nepochybně hlavně proto, že úslužná média spíš chtě než nechtě vyrazila na pomoc momentální moci, mentálně nicotné, zato však mocně arogantní, a neustále odváděla pozornost od padání rekordů v ceně základních životních potřeb a od záměrů totálně ožebračit většinu občanů.
   Dělá se to tak, že se všecka pozornost soustředí na absurdně zdražená vejce, donekonečna se hledá viník toho zdražení (jedním byly prý i rekordně vysoké mrazy), a v závětří té mediální smršti si mastí obchod kapsy hlavně na méně okatém, protože „mírnějším“ zdražování všeho ostatního k jídlu, pití, bydlení i cestování. A vláda je ráda. Když rostou ceny, svatouškovsky se sice tváří, že by tolik při „mírném“ zvýšení DPH ani růst nemusely, ale v skrytu celá šťastná vydělává na tom enormním zdražování taky. Čím víc se zdražuje, tím větší výběr daní!
   A navíc se náhle spustí ostrá kampaň proti prodeji prošlých poživatin, jako by to bylo něco nového, jako by se o tom dávno nevědělo, a proti zboží svou relativní lácí podezřelému. Šikovný manažer prostě levné zboží zdraží, aby chudáci zákazníci nabyli pocit, že si sice připlatí, ale že to bude už na kvalitu. Kterou si nebohý zákazník ověřit bez neúnosných nákladů ovšem nemůže.
   Servilní média ve svém úsilí oslnit, což je totéž jako oslepit diváky, posluchače a čtenáře, dostihne jistě časem svatá pravda z úsloví, že čím kdo zachází, tím také schází. Nebylo, není a nebude v moci sebemocnějších médií zabránit národu v poznání, že padají i poslední zábrany klamání veřejnosti.
   A tak padají nejen teplotní rekordy, ale – byť si to důvěřiví zvoníci klíči tak dlouho nechtěli připustit - rekordním tempem padají všecky iluze, které si ještě ubožáci zpracování reklamou, hlavně reklamou na kapitalismus, ještě nedávno pilně pěstovali.

Autor: ja


Na všechny materiály prezentované na serveru obrys-kmen.cz se vztahuje zákon o autorských právech.
Jakékoliv jejich další šíření či využití bez výslovného souhlasu redakce nebo autora je zakázáno.
(c) 2001-2014 Obrys-Kmen   (ISSN 1210-1494)