Vstrčili mi předevčírem do dopisní schránky pestrobarevný reklamní leták. Nic zvláštního, děje se tak třikrát týdně, byťsi o to nestojím. Všiml jsem si nabídky patrně šikovného přístroje, který by popřípadě mohl přibýt v naší domácnosti. O ceně říkají, že je o sumu nižší, než byla předtím. Předtím jsem onu věc, tedy za označenou vyšší cenu, nikdy neviděl, ale to nevadí, nemohu, ani nechci vidět všechno.
Ve veliké prodejně na kraji města jsem požádal, aby mi zlevněný přístroj předvedli. Pověděli, že se to nedělá. Chci-li jej koupit, tak pouze v zalepené krabici. Jak vypadá, vidím na obrázku. Ptám se, zda je záruční lhůta. Řekli (s úsměvem, který jsem si přečetl, jako že jsem asi blbec), že samozřejmě. Záruční list je přece uvnitř. Když přístroj nebude fungovat, přinesu jej zpět. Ale co bude, namítám, když se vrátím za půl hodiny a prohlásím, že v krabici byla místo zlevněného přístroje cihla v dřevité vatě? Znovu onen úsměv, co mi sdělil, že jsem, teď už nepochybně, blbec, a ujištění, že tedy něco takového se jim ještě nestalo, a také si nepamatují, že by někomu tento způsob prodeje vadil. Dobře. Ale když nebude něco "O.K", musím do toho super hyper multi magacínu se zahraničním kapitálem, kde bezpochyby jest zákazník pánem, znovu, musím tomu věnovat čas. Ale oni fakticky mají pravdu, jsem blbec, koupil jsem zajíce v pytli.
Tentokrát jsem měl štěstí, byl to zajíc živý, dobře rostlý, s jemnou srstí a nepáchnul!
Autor: Jan Dočekal
[ PŘEDCHOZÍ ČLÁNEK | NÁSLEDUJÍCÍ ČLÁNEK | NÁVRAT NA OBSAH | FORMÁTUJ PRO TISK ] |